maandag 20 maart 2017

Inspiratie: Spiegels

Voor 1 ISA idee wil ik graag spiegels onderzoeken. Ik wil onderzoeken wat je ermee kan vertellen, hoe je ermee kunt werken en wat ik er zo interessant aan vind. Hieronder een aantal inspiratie plaatjes.


Dit is een 3D werk die is gespiegeld, dit is dus een letterlijke manier van iets spiegelen. Uitgewerkt in een sculptuur. Het werk is van David Altmejd, hij werkt regelmatig met spiegeltechnieken.


Dit werk is ook van David Altmejd. Hier heeft hij ook een sculptuur gebouwd maar deze keer met spiegels als materiaal. 


David Altmejd. Hij heeft hier een futuristisch mensfiguur gebouwd met spiegels.


Dit idee sprak mij ook aan, iets in een spiegel laten zien wat zich in de ruimte erachter bevind. In dit geval staat het ook symbool ergens voor.



Tijdens mijn onderzoek kwam ik erachter dat je ook iets kan spiegelen dmv water. Het lijkt mij interessant om deze techniek te combineren met gewone spiegels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten