zondag 19 maart 2017

Inspiratie


Beelden/composities die je tegen komt op de weg naar huis vanaf school en andersom. Ik vind het leuk om naar dit soort beelden te zoeken, het is meer een bezigheid om mijzelf scherp te houden en om de weg van school en naar huis interessanter te maken. Ik probeer elke keer te zoeken naar dingen die ik nog niet heb gezien deze weg.


Bij mijn vader thuis staat deze pot altijd op tafel. Dit is de ruilpot, elke keer als je komt mag je iets wat je hebt meegenomen inruilen voor iets in de pot. Het is een leuk idee als er veel mensen over de vloer komen, zodat je steeds wordt verrast met nieuwe voorwerpen.



Dit was een super flauwe film, met toch heel veel inspirerende ideeën van wat een mens allemaal kan. Het gaat eigenlijk over 2 mannen die zijn aangespoeld op een onbewoond eiland. De ene is eigenlijk al dood, maar doordat ze steeds meer dingen samen doen komt hij weer tot leven. Elke keer heeft hij weer nieuwe technieken om de 2 uit de brand te helpen. De technieken zijn heel flauw en onrealistisch, maar symbolisch vind ik het wel heel sterk. Ook de sfeer die ze gaven in het bos vond ik elke keer goed werken, je zit er echt midden in. 






Op dit moment voelde ik mij overspoelt met verschillende emoties en ik vond dit beeld toen goed bij mijn gevoel passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten